مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از پاکسازی فضای بزرگترین غار آبی جهان خبرداد و گفت: عملیات تخصصی پاکسازی فضای زیر آب غار علیصدر با حضور غواصان متخصص انجام شد.

 کریم ملکی  با بیان اینکه این عملیات چند ساعته به همت شرکت سیاحتی علیصدر و با همکاری و حضور غواصان هیأت نجات غریق و غواصی مریانج انجام و زباله‌های احتمالی از مسیر‌های داخل غار جمع‌آوری شد، افزود: هر ساله با حضور غواصان متخصص نسبت به جمع‌آوری زباله‌های احتمالی و پاکسازی فضای زیر آب در غار علیصدر اقدام می‌کنیم و این کار به‌صورت کاملا تخصصی و با بکارگیری تجهیزات لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه صیانت از زیست‌بوم غار علیصدر اولویت اصلی شرکت سیاحتی علیصدر است و همواره تمام تلاش مجموعه بر حفظ محیط زیست و نگهداری غار است، افزود: همکاران ما در شرکت آموزش‌های لازم برای حفاظت از غار را کسب کرده و همت خود را بر ارائه خدمات مطلوب به گردشگران با رعایت تمامی اصول زیست‌محیطی به کار بسته‌ایم.

کریم ملکی همچنین گفت: در راستای صیانت از زیست بوم غار علیصدر، برنامه مبارزه با تشکیل و رشد خزه‌ها با استفاده از محلول پاشی سازگار با محیط‌زیست مطابق با استاندار‌های جهانی با همکاری و مشاوره اساتید دانشگاه بوعلی سینا (پروفسور خانجانی) و همچنین هوشمندسازی روشنایی و تغییر طیف نوری پروژکتور‌های داخل غار، به‌منظور کنترل گرما و نور انجام پذیرفته است.

برچسب ها: غار علیصدر ، پاکسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.