مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: سهمیه نفت سفید فصل پاییز برای خانوارهای فاقد گاز طبیعی در این استان به صورت الکترونیکی در کارت بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.

پرویز ایدون  اظهار کرد: سهمیه جدید نفت سفید بخش خانگی در فصل پاییز، به صورت الکترونیکی برای عموم خانوارهای شهری، روستایی و عشایری استان که فاقد انشعاب گاز طبیعی هستند، اعلام شده است.

وی اظهار کرد: این سهمیه در راستای توزیع به موقع و مطلوب نفت سفید برای کلیه خانوارهای شهری، روستایی و عشایری استان همزمان با شروع فصل سرما و لزوم استفاده از سیستم‌های گرمایشی اعلام شده است.

ایدون با تاکید بر اینکه این سهمیه برای خانوارهای فاقد گازکشی است، بیان کرد: برای ساکنان شهرستان‌های ایلام، ایوان، چوار، سرابله، هلیلان، لومار، ملکشاهی، میمه و زرین‌آباد ۲۲۰ لیتر و برای شهرستان‌های مهران، دهلران، دره شهر، آبدانان، بدره و صالح آباد ۱۵۰ لیتر نفت سفید سهمیه از طریق زیرساخت بانکی شارژ شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: این سهمیه از سوی فروشندگی‌ها و عاملان توزیع با استفاده از دستگاه‌های پایانه‌های فروشگاهی، با نرخ مصوب تا پایان آذرماه سال جاری قابل تحویل می باشد.

ایدون یادآور شد: توزیع نفت‌ سفید بین خانوارهای استان به‌ صورت الکترونیکی و سهمیه هر خانوار روی کارت‌ بانکی سرپرست آن اعمال می‌شود.

حدود ۱۰ هزار خانوار در برخی مناطق روستایی و حاشیه شهرهای استان ایلام نیازمند نفت سفید هستند.

بیشتر آمار توزیع این سوخت مربوط به روستاهای شهرستان هلیلان و بخش زردلان و زرین آباد شهرستان مرزی دهلران است.

استان ایلام دارای پنج ناحیه و ۲ انبار اسمی با ظرفیت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در شهر ایلام و انبار شهر دره‌شهر با ظرفیت اسمی ۱۲۰ میلیون لیتر است که به خط لوله سراسری متصل هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.