مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: چهار هزار و ۸۲۹ مورد بازرسی و نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و مراکز عرضه استان طی یکسال گذشته انجام شده است.

یادگار محمدی اظهار کرد: در طول این مدت، ۶۱ مورد صدور و تمدید و ۱۰ فقره ابطال پراونه علامت استاندارد در سطح استان انجام شده است.

وی افزود: همچنین در جریان ۱۸۸ فقره بازرسی توسط کارشناسان و شرکت‌های همکار از مهرماه سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری، ۱۶۴ فقره گواهی تأییدیه برای آسانسورهای استان صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان ایلام یادآور شد: همچنین در این مدت( مهرماه سال گذشته تا نیمه نخست سال جاری) بیش از هزار فقره بازرسی و بررسی عملکرد نازل‌های عرضه سوخت مایع با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی طی یکسال گذشته در استان انجام شده است.

محمدی با اشاره به اینکه هدف از نمونه‌برداری و آزمون کالاهای تولیدی انطباق آن‌ها با شرایط و مقررات استانداردهای ملی است، تاکید کرد: در صورت عدم انطباق محصولات تولید شده با استانداردهای ملی با واحدهای متخلف مطابق با قانون برخورد می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان ایلام خاطرنشان کرد: در بازرسی از واحدهای تولیدی بر عملکرد آنها نظارت جدی انجام می‌شود که در نتیجه آن، پروانه استاندارد واحدها، صدور، تمدید و یا در صورت عدم رعایت شرایط استاندارد، تعلیق و ابطال می‌شود.

۲۲۳ واحد تولیدی زیر پوشش اداره استاندارد در استان ایلام وجود دارد که ۱۵۲ واحد آن فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.