عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: امروز طرح ادعای مشروعیت یک دولت صهیونیستی حتی در یک وجب از فلسطین، پشتیبانی از ظالمان است.

 آیت الله محسن اراکی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: ما به پیروزی مردم لبنان و فلسطین یقین داریم و همه وعده‌های الهی ما را بشارت می‌دهند که این پیروزی حتمی و نزدیک است.

او افزود: از علائم نزدیکی این پیروزی اوج گرفتن ظلم ظالم است بنابر آیات قرآن و روایات وقتی ظلم ظالم اوج می‌گیرد و ظالم برای ظلم خود حدی نمی‌شناسد و خود را در هر عرصه ظلم و جنایت پیروز می‌بیند این نشانه بسیار روشنی است.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز این ادعا که می‌توانیم در سرزمین فلسطین دولتی به نام اسرائیل داشته باشیم علاوه بر اینکه خلاف مسلمات و ضرورات دین است نوعی اعانه بر ظلم است.

آیت الله اراکی گفت: این حرف‌ها شریک ظالم بودن است و کسانی که چنین می‌گویند باید توبه کنند وگرنه قطعاً طبق آیات قرآن آتش جهنم نصیب آنها خواهد بود،
کسانی که چنین می‌گویند باید توبه کنند و گرنه قطعاً طبق آیات قرآن آتش جهنم نصیب آنها خواهد بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: کسانی که امروز بیانیه می‌دهند اعلامیه می‌دهند و در صحبت‌های خود از ظلم ظالم حمایت می‌کنند از سیره ائمه اطهار (ع) خارج شده‌اند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جای شبهه‌ای نیست که کسی که ظلم ظالم را تایید می‌کند نه تنها مرتکب ظلم شده بلکه فاسق است و سرنوشت او در همان سرنوشت ظالمان است که وعده سخت مجازات الهی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار