مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تا آذر ماه تمامی هیات‌های ورزشی در این استان تعیین تکلیف می‌شود.

محمدعلی پهناور با اشاره به وجود ۵۲ هیات ورزشی در استان اردبیل، گفت: در یک سال اخیر تلاش شده با برگزاری مجمع انتخاباتی و مشخص شدن رئیس و اعضای هیات رئیسه این هیات‌ها سر و سامان یافته و با قوت و قدرت به فعالیت بپردازند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه در حال حاضر ۱۲ هیات ورزشی در استان اردبیل با سرپرست اداره می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مجمع انتخاباتی این ۱۲ هیات تا آذر ماه امسال برگزار و رئیس و اعضای هیات رئیسه انتخاب خواهند شد.
او با اشاره به اینکه چهره‌های تاثیرگذار، دلسوز، مدیر و مدبر به خاطر مسائل و مشکلات به وجود آمده در گذشته رغبتی برای پذیرش مسئولیت در هیات‌های ورزشی استان ندارند، گفت: دست همکاری به سوی تمامی افراد توانمند، کاردان، دلسوز، متعهد و متخصص برای حضور در هیات‌های ورزشی دراز کرده و از آنها دعوت می‌کنیم تا دین خود را نسبت به ورزش استان ادا کنند.
پهناور با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با توجه به آمایش سرزمین و شانس حضور در بازی‌های آسیایی و مسابقات المپیک از هیات‌های ورزشی حمایت می‌کند، افزود: البته این به معنی بی توجهی به دیگر هیات‌های ورزشی نیست بلکه تمامی هیات‌های ورزشی فعال در استان مورد توجه و حمایت است.
او در عین حال گفت: تلاش شده نظارت بر نحوه عملکرد هیات‌های ورزشی در استان افزایش یابد تا بتوان به اهداف مورد نظر در تمامی ابعاد رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.