رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: راه ۲۴ روستای برف گرفته این استان برفروبی وبازگشایی شد.

عباس حقی از بازگشایی راه ۲۴ روستای برف‌گرفته این شهرستان خبر داد و گفت: با تلاش راهداران راه دسترسی ۱۶ روستای دیگر تا صبح فردا باز خواهد شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال افزود: بارش‌ها در جاده خلخال- اسالم سنگین است و نیرو‌های راهداری همچنان مشغول برفروبی هستند.
او با بیان اینکه در جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان نیز آمد و شد با زنجیرچرخ امکان پذیر است، به رانندگان توصیه کرد تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.
حقی یادآور شد: از ابتدای بارش‌ها راه ارتباطی ۴۰ روستا بسته شده بود که با تلاش راهداران راه ۲۴ روستا باز شده و جاده ۱۶ روستای دیگر نیز تا صبح فردا باز انجام خواهدشد.
او همچنین از استقرار شبانه روزی ۱۲ اکیپ راهداری در راه‌های این شهرستان خبرداد و گفت: ۵۰ نیروی انسانی به همراه ماشین آلات سبک و سنگین در این جاده‌ها مستقر هستند.
حقی به رانندگان توصیه کرد قبل از سفر با سامانه ۱۴۱ راهداری استان تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی اطلاع یابند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال همچنین گفت:با توجه به حجم بارش‌ها در این شهرستان محور خلخال- پونل نیز طبق هماهنگی‌های انجام یافته با ادارات کل راهداری و پلیس راه استان‌های گیلان و اردبیــل تا اطلاع بعدی بسته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.