در شب نخست مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر و جبهه مقاومت، بانوان شیرزی‌ها باز هم با سخاوت خود بیش از یک و نیم کیلو طلا اهداء کردند.

امیرعباس حقیقی‌نیک مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت احمدبن موسی الکاظم (ع) اظهار کرد: حکم قطعی شرعی این است که بر همه واجب است تلاش کنند، کمک کنند و فلسطین را به مسلمان‌ها، به صاحبان اصلی‌اش برگردانند و کنار مردم لبنان و حزب‌الله سرافراز بایستند و در رویارویی با رژیم غاصب آنان را یاری کنند. 

او افزود: شامگاه چهارشنبه ۲ آبان‌ماه، نخستین شب مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ علیه السلام و شهدای جبهه مقاومت، با حضور خانواده‌های معزز شهداء و زائران و مجاوران آستان مقدس، باشکوه فراوان در شبستان امام خمینی (ره)، برگزار شد و در حاشیه این مراسم، بانوان شیرازی در راستای پویش «ایران همدل» - گلریزان طلا و زیورآلات برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و لبنان برگزار کردند و طی آن، بانوان سخاوتمند و متدین شیرازی، ۱۵۱۰/۳۶ گرم طلا و ۷ میلیارد و ۳۷۴ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۲۰۰ ریال، کمک مالی ریالی اهداء کردند.

حقیقی‌نیک گفت: امشب پنج‌شنبه ۳ آبان‌ماه نیز دومین شب مراسم بزرگداشت شهدای حرم مطهر و جبهه مقاومت به همراه پویش ملی «ایران همدل»، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، در شبستان امام خمینی (ره)، برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار