تردد در برخی جاده‌های فارس به علت بارش باران کند دچار اختلال شده است.

غلامرضا غلامی مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش شدید باران در شهرستان رستم موجب آبگرفتگی پل فهلیان شده و در حال حاضر تردد در این میسر امکان پذیر نیست.

او افزود: راهداران در تلاش برای رفع مشکل و برقراری تردد هستند.

غلامی ادامه داد: در مسیر گردنه زنبوری ارسنجان هم به دلیل آبگرفتگی تردد به سختی امکان پذیر است و توصیه می‌شود رانندگان فعلا از این مسیر تردد نکنند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس بیان کرد: در شهرستان کازرون هم راه‌های بین روستایی در منطقه جره و بالاده دچار آبگرفتگی شده و راهداران در تلاش برای بازگشایی راه‌ها هستند.

او افزود: در سپیدان ۴ خانواده عشایری در باران گرفتار شدند و امور عشایر و هلال احمر در حال کمک رسانی به آنها هستند.

غلامی افزود: در روستای مالک اشتر بنکوی شیبانی شهرستان خرامه نیز به دلیل شدت بارش‌ها، سه خانه دچار آبگرفتگی شد که با تلاش نیرو‌های امدادی عملیات تخلیه آب انجام شد. 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری فارس گفت: بارش شدید باران در شیراز موجب آگرفتگی پل شهیدان اسکندری به سمت شیراز در محدوده زیباشهر شده و به همین دلیل تردد در مسیر شیراز به مرودشت دچار مشکل شده است.

بارش باران در استان فارس از عصر روز سه شنبه آغاز شده است و تا اواخر امشب ادامه دارد. اداره کل هواشناسی فارس روز سه شنبه با توجه به پیش بینی بارش باران و رعد و برق و وزش شدید باد هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار