در پی افزایش تعداد تلفات ارتش رژیم صهیونیستی، مقامات و فرماندهان این رژیم شروع به زمزمه‌هایی درباره آتش‌بس با حزب الله کردند.

هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه گفت که احتمال دستیابی به یک پایان برای درگیری با حزب الله وجود دارد، اما دشوار است.

براساس گزارش القدس العربی، هالیوی دیروز چهارشنبه در بیانیه‌ای ویدئویی درباره ارزیابی امنیتی گفت: در شمال، احتمال رسیدن به پایان دشواری وجود دارد، زیرا ما سران حزب الله را خنثی کردیم.

این امر همزمان با اعلام روز پنجشنبه ارتش رژیم تروریستی اسرائیل مبنی بر کشته شدن چهار تن از اعضای آن در نبرد‌های جنوب لبنان صورت گرفت.

گفتنی است؛ ارتش جنایتکار اسرائیل که با اتهام پنهان کردن تلفات واقعی در صفوف خود مواجه است، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴ افسر ذخیره از میان اعضای آن در جریان نبرد‌های جنوب لبنان کشته شدند. این ارتش افزود که ۶ سرباز دیگر  به شدت زخمی شده‌اند  بدون اینکه درجات جراحت آنها مشخص شود.

بر اساس بیانیه ارتش، یکی از کشته شدگان از فرماندهان یکی از تیپ‌های ارتش صهیونیستی بوده است. ارتش رژیم تروریستی اسرائیل در بیانیه خود اعلام کرد که دو نفر از کشته شدگان با درجه گروهبان و همگی در گردان ۲۲۲ تیپ کارملی مشغول به جنگ بودند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیستی هم اعلام کردند بالگرد‌های ارتش اشغالگر دائما به مرز لبنان رفته و کشته و مجروحان را به بیمارستان‌ها منتقل می‌کند. با این وجود رژیم صهیونیستی تعداد دقیق نظامیان به هلاکت رسیده خود در جنگ با حماس و حزب الله را پنهان و سانسور می‌کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار