تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای موضع گروهی موسوم به «مجمع محققین» علیه آرمان فلسطین را نابخردانه و دور از شئون روحانیت اعلام کرد.

 تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای مواضع گروهی موسوم به «مجمع محققین» علیه آرمان فلسطین را نابخردانه و دور ازشئون روحانیت اعلام کرد. مشروح این بیانیه به شرح زیر است:

باسمه تعالی
«من طرفداری از طرح استقلال اسرائیل و شناسایی او را برای مسلمانان یک فاجعه و برای دولت‌های اسلامی یک انفجار می‌دانم و مخالفت با آن را یک فریضه بزرگ اسلام می‌شمارم، و به خداوند بزرگ از این نقشه‌ها که به دست مسلمان‌نما‌ها برای اسلام کشیده می‌شود پناه می‌برم» امام خمینی (ره)

متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد بیانیه شگفت انگیزی از جانب گروه معدودی باعنوان " مجمع محققین حوزه علمیه قم" بودیم که خود را مدعی پیروی از گفتمان امام ره و انقلاب می‌دانند بیانه‌ای که در آن پیشنهاد کشوری مستقل به نام اسرائیل را مطرح نموده اند.

این پیشنهاد سخیف که همسو با تفکرات استکباری صهیونیستی وطرح سازش ارتجاع منطقه است نرمشی ذلیلانه در برابر ظلم و کودک کشی این رژیم سفاک وغاصب است وموجب نفرت مردم مظلوم غزه وجبهه مقاومت وشادی دشمنان این مردم ستم دیده وآواره می شود.

 کسانی که نجات و آزادی خود و وطنشان را در سایه گفتمان متعالی مقاومت جستجو کرده اند ذلت و خواری زندگی با دشمن متجاوز در خانه خود را بعنوان دولت شریک قبول ندارند و این طرح ننگین را نه اسلامی و نه معقول میدانند. این بیانیه موجب تعجب و تاثر علما و فضلا و طلاب دلسوز اسلام وانقلاب شد.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم این پیشنهاد منفعلانه را باطل دانسته و محکوم می‌کند و از اعلام تنفر و انزجار عمومی طلاب عزیز و فضلا واساتید بزرگوار حوزه علمیه قم ومردم غیورو انقلابی که این اظهارات باطل را از حوزه مقدسه قم نمی‌دانند تقدیر کرده و به این گروه معدود که هر از گاهی مواضعی همسوی با اسلام آمریکایی و به دور ازشئون روحانیت و آموزه‌های عزتمندانه اسلام عزیز ابراز می‌کنند.

توصیه می‌کنیم اولا: نگاهی دوباره به نظرات معمار کبیر انقلاب حضرت امام ره داشته باشند. ثانیا: برداشت‌های وارونه خود از دین را به عنوان پیشنهاد یک نهاد حوزی به جامعه القاء نکنند. ثالثا: برای چنین سخنان نابخردانه که شاد کننده صهیونیست هاست به درگاه باری تعالی استغفار نمایند.

تشکل اساتید سطوح عالی و خارج حوزه علمیه قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار