رئیس هیات سواری استان زنجان گفت: مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان با حضور ۷۹ ورزشکار در هفت رده سنی و محل باشگاه سوارکاری المپیک زنجان برگزار شد.

محمدرضا رجبی خمسه با بیان اینکه مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان زنجان با حضور ۷۹ ورزشکار در هفت رده سنی و محل باشگاه سوارکاری المپیک زنجان برگزار شد گفت: این مسابقات با هدف حضور پر قدرت ورزشکاران در مسابقات قهرمانی استان بود.

وی یادآور شد: طبق برنامه ریزی ها مقرر بود که مسابقات قهرمانی اسب سواری استان روزهای ۱۹ و ۲۰ مهر امسال برگزار شود اما به دلیل تلاقی با رخداد کشوری سوم و چهارم آبان امسال برگزار شد.

این مسئول ورزشی با اشاره به استقبال علاقه مندان سوارکاری استان گفت: اسب سواری این استان روند شکوفایی خود را طی می‌کند که امیدواریم با ارزش گذاری هرچه بیشتر این روند همچنان تداوم داشته باشد.

وی با بیان نتایج کسب شده در این رقابت ها گفت: در رده سنی نوجوانان، رژینا حکیم پور از باشگاه کالسکه طلایی مقام اول، فروزان قدسی از باشگاه کالسکه طلایی مقام دوم و مبین زارعین هم از باشگاه طلایی مقام سوم را کسب کردند.

رجبی خمسه افزود: در رده پونی نیز به ترتیب آراد میرزایی و حوریناز حسینی وآوینا شوندی هر سه از باشگاه کالسکه طلایی مقام های اول تاسوم را به خود اختصاص دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.