رقابت ۱۶۰ بانوی تنیسور در مسابقات پیشکسوتان کشور روز شنبه با شناخت نفرات برتر در آکادمی تنیس روی میز شهید ابوالفضل رضوی زنجان به پایان رسید.

رییس هیات تنیس روی میز استان زنجان با اشاره به رقابت ۱۶۰ بانوی تنیسور در مسابقات کشوری پیشکسوتان به میزبانی زنجان گفت: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی با حضور ورزشکارانی از ۱۰ استان برگزار شد.

مریم کاظمی راد افزود: این مسابقات در تقویم رسمی فدراسیون تنیس روی میز تعریف شده بود و استان زنجان میزبانی این رویداد ورزشی کشور را به مدت ۲ روز برعهده داشت.

کاظمی راد افزود: مسابقات پیشکسوتان بانوان کشور همچنین به مناسبت بزرگداشت سیده مقبوله موسوی بانوی تنیسور پیشکسوت استان برگزار شد و در اختتامیه این رقابتها از مقام این ورزشکار پیشکسوت با حضور ورزشکاران برجسته استان تجلیل به عمل آمد.

این مسئول خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت ها در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ ساله نسیم طاهری از استان تهران به مقام نخست رسید و منیژه آسمانی از استان زنجان و نسرین نقیبی راد از استان گیلان به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با بیان اینکه این مسابقات از کیفیت مطلوبی برخوردار بود، اظهار داشت: برای اولین بار در تاریخ تنیس روی میز استان زنجان در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال منیژه آسمانی از استان زنجان توانست مقام دوم این مسابقات را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.