مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از ثبت بیش از ۱۹ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون خبر داد.

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹ هزار و ۶۲۱ تماس تلفنی در سامانه ۱۲۲ شرکت آبفای استان ثبت شده است.
عطایی با اعلام این خبر افزود: از این مقدار ۱۸ هزار و ۹۸۱ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و ۶۴۰ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت شده است.
وی عنوان کرد: شهروندان شهرستان بجنورد با ۷ هزار و ۸۷۰ تماس بیشترین میزان تماس و شهرستان رازو جرگلان با ۱۳۵ تماس کمترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند.
عطایی اظهار داشت: براساس گزارش اعلامی از سوی این مرکز از میان تماس‌های ثبت شده بالغ بر ۱۱ هزار و ۸۶ تماس مرتبط با حوزه آب و فاضلاب و ۸ هزار و ۵۳۵ تماس نیز غیرمرتبط گزارش شده است.
وی در ادامه افزود: از ابتدای سال تاکنون و در پی تماس‌های مردمی با مرکز ۱۲۲ آبفای استان، ۹۹.۱ درصد تماس‌ها پیگیری و جهت رفع آن اقدام شده و مابقی نیز در حال انجام است.
وی همچنین به تبیین نوع گزارش‌های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور و کمبود فشارآب بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا خراسان شمالی در این مدت بوده است. 
عطایی در پایان خاطرنشان کرد: با اتصال سامانه مشترکین به سامانه ارتباط با مشتریان، مردم شریف استان می‌توانند تمام خدمات آنلاین مشترکین را از این دفتر با شماره گیری کد ۱۲۲ دریافت نمایند.

برچسب ها: آبفا ، تماس مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.