مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: یکی از چالش‌های این حوزه، کمبود نیروی انسانی بود که بخشی از آن با برگزاری آزمون‌های استخدامی بهبود یافت.

هاشم ناظمی جلال در نشست فوق العاده‌ شورای آموزش و پرورش در بیجار که با هدف رفع برخی مشکلات این حوزه برگزار شد، اظهار کرد: رفع مشکل نیروی انسانی با پیگیری و تلاش نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سرانجام رسید.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش شهرستان بیجار به لحاظ آماری وضعیت مطلوبی دارد، ادامه داد: این آمار چه در نیروی انسانی و چه در سرانه فضا‌های آموزشی وضعیت خوبی دارد و همین می‌تواند زمینه ساز حرکت به سمت ارتقا کیفیت  باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان اضافه کرد: آموزش و پرورش استان در بیشتر شاخص‌های مربوط به پروژه مهر وضعیت مطلوبی دارد و این نتیجه زحمت شهرستانها، نواحی و مناطق است و  البته برخی موارد نیز  نیازمند پیگیری و برنامه‌ریزی‌ دقیق و کارشناسی است.

 امام جمعه شهرستان بیجار هم  در این نشست ضمن تقدیر از زحمات مجموعه آموزش و پرورش شهرستان بیجار گفت: فرهنگیان امانت دار‌هایی هستید که باید از امانت‌هایی که به آنان سپرده شده است به خوبی محافطت  و آن را در کمال نیکویی واگذار کنند.

حجت الاسلام  علی خورشیدی تاکید کرد: باید تلاش همه ما این باشد که با ایجاد یک گفتمان مشترک زمینه‌های تحقق اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت را فراهم آوریم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان هم در این نشست اظهار داشت: تامین فضا‌های آموزشی و تجهیزات آموزشی از ماموریت‌های اصلی اداره کل نوسازی مدارس است که باید در سطح شهرستانها، نواحی و مناطق نیازمندی‌ها را احصا و بر اساس آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهد.

ابراهیم مرادی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده توسط اداره کل نوسازی مدارس گفت: در شهرستان بیجار و منطقه کرانی نیازمندی‌ها احصا  شده است که  این نیاز‌ها برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  وضعیت سرانه فضا‌ی آموزشی در شهرستان بیجار و منطقه کرانی در وضعیت خوبی قرار دارد و  بالاتر از سطح میانگین استانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار