مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: اطلاعات ۳۶۲ نخبه در سامانه هوشمند امداد(سها) ثبت شده است و حمایت‌های لازم از آنها انجام می‌شود.

روح اله صالحی مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: نخبگان تحت حمایت کمیته امداد در چهار گروه دانش آموزی، دانشجویی، طلاب علوم دینی و غیرمحصل تقسیم و در سه سطح گروه بندی شده‌اند که بر همین اساس خدمات مربوطه به آنها ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: خدمات قابل ارائه به مددجویان با اولویت به توانمندسازی و رفع نیاز نخبگان و خانواده آنها با هدف شکوفایی هرچه بیشتر استعداد فرزندان تحت حمایت برنامه ریزی شده است تا بتواند بستر مناسبی برای خودکفایی آنان فراهم آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه استعدادیابی و استعدادسنجی خانوارهای تحت حمایت به ویژه در سن کودکی و نوجوانی، این امکان را فراهم می آورد تا زمینه استفاده از ظرفیت این افراد فراهم شود، اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات کمیته امداد در این حوزه موثر بوده است.

صالحی افزود: زنجان سرشار از استعدادهای برجسته در زمینه تحصیلی، فرهنگی، هنری، اختراعات علمی و پژوهشی، قرآنی و ورزشی بوده و تعداد قابل توجهی از فرزندان تحت حمایت دارای مقام های کشوری استانی و شهرستانی هستند که باید برای شکوفاسازی هرچه بهتر آنها اقدامات بیشتری صورت گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار دانش آموز تحت حمایت این نهاد هستند، اضافه کرد: برخی از این دانش آموزان با اجرای طرح مدارس همدل به تحصیل ادامه می‌دهند که هدف از اجرای این طرح ایجاد بستر مناسبی برای حمایت تحصیلی از دانش آموزان نیازمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.