کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: بارش‌های پاییزی در دو روز گذشته مناطق مختلف این استان را فرا گرفت که برای امروز (شنبه) و فردا حجم بارش‌ها کاهش می‌یابد و از بامداد روز دوشنبه هفته جاری دوباره از سرگرفته می‌شود.

محمد غیوری کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان‌رضوی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته بارش باران در بیشتر مناطق خراسان رضوی جریان داشت که شهرستان جغتای با ۳۲ و نیم میلیمتر بیشترین بارش را داشته است و کلانشهر مشهد ۱۹ میلیمتر بارش باران را به ثبت رسانده است.

او افزود: استان خراسان رضوی از عصر فردا تحت تاثیر سامانه بارشی قرار می‌گیرد که این سامانه به تدریج همه استان را پوشش می‌دهد، در موعد مقرر اطلاعات تکمیلی بیان خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: در شبانه روز گذشته گلمکان با کمینه دمای صفر درجه و تایباد با بیشینه دمای ۲۰ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین مناطق استان بوده‌اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسان‌های دمایی چهار تا ۱۲ درجه را به ثبت رسانده است.

غیوری بیان کرد: دمای کنونی مشهد ۱۴ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، دمای این کلانشهر امروز بین ۹ تا ۱۶ درجه در نوسان خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.