مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان جنوبی گفت: برنامه زمستانی پروازهای فرودگاه‌های استان توسط ایرلاین ها ارسال و ضمن تأیید این اداره کل از ششم آبان ماه اجرایی خواهد شد.

طهماسبی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: با مکاتبات و تلاش‌های صورت گرفته توسط این اداره کل شاهد افزایش پرواز‌ها در فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند و فرودگاه شهدای طبس هستیم.

وی افزود: در برنامه تابستانی امسال فرودگاه مرکز استان طی روز‌های دوشنبه و جمعه بدون پرواز بود که هم اکنون در برنامه زمستانی در تمام ایام هفته شاهد برقراری پرواز به تهران هستیم.:

طهماسبی اظهار کرد: هواپیمایی اروان که پرواز‌های آن در اواسط برنامه تابستانی به دلیل مشکلات ناوگان لغو شده بود مجدد برقرار و روز‌های دوشنبه میزبان این ایرلاین در فرودگاه بیرجند خواهیم بود همچنین هواپیمایی یزد‌ایر که مقرر شده بود پرواز‌های خود را در شهریور ماه برقرار کند به دلیل کمبود ناوگان امکان برقراری پرواز در برنامه تابستانی میسر نشد و هم اکنون پس از حل مشکلات جمعه میزبان این ایرلاین در مرکز استان و همچنین یکشنبه‌ها در فرودگاه شهدای طبس خواهیم بود.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: تلاش کردیم با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری و ایرلاین‌های فعال، ساعات مورد درخواست و مورد نیاز مسافرین را در برنامه زمستانی برقرار نمایم و با افزایش دو پرواز دیگر، روز‌های بدون پرواز در برنامه تابستانی را مجدد برقرار کنیم. هواپیمایی ایران ایر نیز که از اواسط مرداد ماه یک پرواز مشهد را به دلیل کمبود ناوگان لغو کرده بود هم اکنون با پیگیری صورت گرفته روز‌های یکشنبه و چهارشنبه مجدد میزبان این ایرلاین در مسیر مشهد نیز خواهیم بود. 

وی در زمینه پرواز هواپیمایی پارس‌ایر نیز تصریح کرد: تاکنون درخواستی مبتی بر برقراری پرواز‌های هواپیمایی پارس ایر به فرودگاه‌های استان ارسال نشده است، اما در صورت درخواست مجوز لازم جهت برقراری پرواز‌های ایرلاین یاد شده صادر خواهد شد. روز‌های شنبه صبح بدون پرواز هستیم که طی رایزنی‌های صورت گرفته و قول مساعد در هفته دوم آبان ماه یک پرواز برای شنبه ابتدای صبح برنامه‌ریزی خواهد شد که مراتب به اطلاع مسافرین خواهد رسید.

طهماسبی یادآور شد: در حال حاضر ۲۰ پرواز رفت و برگشت در برنامه زمستانی برای فرودگاه‌های استان برنامه‌ریزی شده که از این تعداد ۱۶ پرواز رفت و برگشت در مسیر تهران-بیرجند-تهران و ۴ پرواز در مسیر مشهد-بیرجند- مشهد است. همچنین برای فرودگاه شهدای طبس نیز ۴ پرواز هفتگی در مسیر تهران-طبس-تهران برقرار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.