مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های مددجو و نیازمند این استان اهدا شده است.

ناصر مرادی پویانی در آیین اهدای ۲۲۷ سری جهیزیه به زوج‌های مددجوی ایلامی، اظهار کرد: ارزش این تعداد سری جهیزیه بیش از ۱۶ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات کمیته امداد و با مشارکت خیرین تهیه شده است.

وی همچنین با اشاره به اینکه هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای خانگی از جمله یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و اجاق گاز است، گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار قلم کالا در اختیار این زوج‌های مددجو قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه تلاش شده که زوج‌های مددجوی پشت نوبت دریافت جهیزیه معطل نشوند، گفت: هم اکنون نیز ۲۲۷ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در حال توزیع در بین زوج‌های مددجوی این نهاد است.

مرادی پویانی در ادامه با عنوان اینکه برای پاسخ به سلیقه و حق انتخاب نوعروسان و افزایش رضایتمندی و ایجاد تنوع در انتخاب اقلام جهیزیه قرار است این زوج‌ها از طریق معرفی به فروشگاه دیجی کالا به انتخاب خانواده‌ها کالا‌های مورد نیاز خود را انتخاب کنند، تصریح کرد: در این مرحله از این اقدام نوین کمیته امداد تعداد ۱۰۰ زوج در حال معرفی به دی جی کالا هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان در پایان گفت: سال گذشته نیز بیش از ۳۳۰ قلم کالای جهیزیه در بین زوج‌های مددجوی کمیته امداد توزیع شده است.

برچسب ها: جهیزیه ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.