نماینده ولی‌ّفقیه در استان مرکزی در دیدار قائم مقام رسانه ملی: اقتصاد مقاومتی باید در تار و پود زندگی فردی و اجتماعی ظهور و بروز کند.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی امروز با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی دیدار داشت و در این دیدار ظرفیت‌های اقتصادی استان مطرح شد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر مسئله اقتصاد مقاومتی گفت: مسئله اقتصاد مقاومتی در یک یا دو طرح خلاصه نمی‌شود بلکه یک مکتب، تئوری و نظریه است که باید در همه تار و پود زندگی فردی و اجتماعی ظهور و بروز کند؛ بنابراین باتوجه به تاکیدات رهبرمعظم انقلاب باید این موضوع مورد توجه باشد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: اولین مسئله جهان اسلام غزه، لبنان و فلسطین است که باتوجه به شرایط حساس کنونی بسیج امکانات و ظرفیت‌ها در غزه، فلسطین و لبنان باید مورد توجه باشد.

او گفت: هر مسئله‌ای که مسئله اصلی را کمرنگ و مسائل دیگر را پررنگ کند خیانت است بنابراین مسئله غزه، لبنان و فلسطین بسیار مهم است و اعتبار بین‌المللی، عزت و اقتدار ما در این مسئله است.

قائم مقام سازمان صداوسیما در امور اقتصادی با استاندار مرکزی هم دیداری داشت که در این دیدار استاندار مرکزی برافزایش همکاری‌ها در حوزه اقتصادی باتوجه به ظرفیت‌های استان مرکزی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری است که استان مرکزی تقریبا رتبه اول کشور را در این حوزه دارد؛ همچنین دو نیروگاه خورشیدی کشور در حال ساخت است که یک نیروگاه وارد مدار شده است.

مخلص‌الائمه افزود: زنجیره‌های اقتصادی در کشور با استان مرکزی تلاقی دارند و متنوع‌ترین تولیدات پتروشیمی کشور، صنعت ریلی و صنعت نفت، بنزین و سایر موارد از استان مرکزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.