معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه هنر سازمان همیاری، تعامل سازنده با شهرداری‌ها است، گفت: سازمان همیاری، به معنی واقعی کلمه همیار آنها بوده است.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در شورای سازمان همیاری‌های شهرداری گفت: تراز عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌جنوبی در دو سال اخیر مثبت بوده است.

وی با بیان اینکه هنر سازمان همیاری، تعامل سازنده با شهرداری‌ها است، افزود: سازمان همیاری، به معنی واقعی کلمه همیار آنها بود و با روحیه تحول‌خواهی و پویایی در جهت تعامل و حمایت از شهرداری‌ها حرکت کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی به مشکلات مطرح شده از سوی شهرداران در جلسه اشاره کرد و افزود: استفاده از ظرفیت‌های متنوع سازمان از جمله راه اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و معرفی توانمندی‌های شهری و هویت بخشی به آنها، استفاده از تکنولوژی‌های مدرن مدیریتی و… می‌تواند مدیران مجموعه شهری را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یاری کند.

 فاطمی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان نیز در این جلسه گفت: سازمان همیاری، افتخار دارد به عنوان حامی شهرداری‌ها، طی یکسال گذشته در راستای ارتقای مدیریت شهری در نقاط مختلف استان، اقدامات مؤثری را انجام دهد.

وی بیان کرد: زمینه توسعه خدمت رسانی و سرمایه گذاری بیش از پیش در شهر‌ها و کمک به مدیریت شهری را فراهم کرده است و قطعاً این فعالیت‌ها اثرات مثبتی در ارتقا شاخص‌های شهرداری‌ها و مدیریت شهری استان در آینده و همچنین سال جاری خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.