هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: توانستیم با استفاده از تجربه‌مان برابر شمس آذر به برتری برسیم.

سروش رفیعی هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بعد از برد سرخپوشان مقابل شمس آذر اظهار کرد: به تیم خوب شمس آذر و مهاجری خداقوت می‌گویم. تیمی دونده و پرتلاش بودند و فوتبالیست‌هایی آینده‌دار دارند. از سبک بازی آنها لذت بردم و خداراشکر توانستیم از تجربه‌مان استفاده کنیم، از حضور هواداران بهره ببریم و ۳ امتیاز بسیار مهم را بدست آوریم.
 
او ادامه داد: صادقانه می‌خواهم بگویم علی‌رغم تمام تلاش‌ها کیفیت زمین مخصوصا در وسط زمین خیلی بد بود و اذیت کرد. دلمان می‌خواهد هواداران علاوه بر این ۳ امتیاز و پیروزی یک فوتبال باکیفیت نیز ببینند. هر بازی که ما به بیرون می‌رویم، کیفیت بازی‌مان بهتر می‌شود. هر تیم ایرانی به این شکل است و این نشان می‌دهد چقدر کیفیت زمین تاثیرگذار است. از فدراسیون و باشگاه‌ها خواهش می‌کنم که برای این موضوع هزینه کنند.
 
 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: شرایطمان خداراشکر خوب است و تیم ما کامل نیست و مصدوم داریم. جای مصدومانمان خالی بود ولی به همه تبریک می‌گویم. از هواداران تا هیئت مدیره و درویش که خیلی زحمت می‌کشند. امیدوارم با این برد به استقبال دیدار با استقلال خوزستان برویم.
 
 او ادامه داد: در لیگ نخبگان نیز شانس داریم. خیلی هم شانس داریم. امیدمان هم زیاد است و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.
 
رفیعی درباره اینکه یکسری جریان‌ها می‌خواهند او را به حاشیه ببرند، گفت: حواشی، شایعه؟ چه چیزی است؟ شما چه چیزی دیدید؟ اکثراً‌ فضای مجازی است و من خیلی به فضای مجازی اهمیت نمی‌دهم. توقعم از خودم خیلی بالاتر است و سعی می‌کنم چیزی که سرمربی تیم از من می‌خواهد را انجام بدهم. همیشه می‌خواهم بهترین نسخه‌ام را به اجرا گذارم. برخی روزها از خودم راضی نیستم، اما در همان روزها تصمیم گیرنده سرمربی است و مشخص می کند که چه کسی بازی کند. چه جوری بازی کند و چه چیز به نفع تیم است. 
 
او ادامه داد: به حرف‌ها اهمیت نمی‌دهم. آن دوستانی که تلاش می‌کنند چیزی را القا کنند، تلاششان را بیشتر کنند زیرا که روی من تاثیری نمی‌گذارند. خیلی این چیزها برایم مهم نیست و چیزی بیشتر از موفقیت پرسپولیس اهمیت ندارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار