معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۱۵ باب مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در جاده‌های استان در دست ساخت است.

اکبر بازدار معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۲۷ باب مجتمع خدماتی و رفاهی جاده‌ای در محور‌های استان در حال بهره‌برداری بوده و ۱۵ باب مجتمع نیز در دست ساخت است.

وی افزود: در یک سال گذشته ۳۲ مورد موافقت اصولی برای احداث مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در استان صادرشده که نسبت به مدت زمان پارسال  رشد ۷۸ درصدی داشته است.

بازدار با اشاره به اینکه مجتمع‌های خدماتی و رفاهی با تجمیع خدمات مورد نیاز رانندگان و مسافران در یک مکان، نقش مؤثری در ارائه خدمات مطلوب به کاربران جاده‌ای، کاهش تصادفات رانندگی و افزایش ایمنی دارند، تصریح کرد: همچنین در یک سال گذشته موافقت اصولی ۶۴ باب مجتمع رفاهی نیز تمدید شده است.

وی درخصوص صدور و تمدید پروانه بهره برداری از مجتمع‌های خدماتی و رفاهی در یکسال گذشته در استان تصریح کرد: در این مدت چهار مورد پروانه بهره برداری مجتمع خدماتی و رفاهی در استان صادر شده که نسبت به مدت زمان پارسال ۱۰۰ درصد افزایش داشته است و پروانه بهره برداری ۱۱ مجتمع خدماتی و رفاهی در استان نیز تمدید شده که نسبت به مدت زمان سال قبل ۹۰ درصد رشد نشان می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.