رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در تشریح و ارزیابی حمله رژیم صهیونیستی به کشور، گفت: توان بالای پدافندی کشور و عجز رژیم صهیونیستی از اقدام اساسی در این موضوع کاملا مشهود بود.

ابراهیم عزیزی صبح امروز در جمع خبرنگاران، گفت: رژیم جعلی و کودک‌کش رژیم صهیونیستی پس از ادعا‌های واهی و بلوف‌هایی که در فضای رسانه‌ای مطرح می‌کرد، حمله‌ای را به برخی استان‌ها تدارک دید که عجز خویش را در اقدام اساسی علیه ایران کاملا آشکار کرد.

او با تاکید بر حق محفوظ ایران برای پاسخگویی، افزود: بهره‌گیری از راهبرد هوشمندانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر «نه تعلل؛ نه شتابزدگی» یک اصل مهم برای رویارویی با ماجراجویی‌های رژیم تبهکار صهیونی است، لذا همه ارکان نظام باید به این مسئله توجه جدی کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در کنار این راهبرد، اقدام هوشمندانه و توام با لحاظ کردن امنیت ملی در تمام سطوح یک نگاه منطقی است.

عزیزی با اشاره به عجز رژیم جعلی از اقدام اساسی علیه ایران و بلوف‌های رسانه‌ای سران آن، به توان بالای پدافندی کشور در رهگیری حمله مذکور اشاره کرد و گفت: مجموعه اقدامات مقابله‌ای با رژیم صهیونیستی باید به گونه‌ای باشد که آنها را از تعرض به ایران پشیمان کند.

او در پایان نیز تصریح کرد: ضعف این باند تبهکار در رویارویی با جبهه مقاومت و آثار عملیات بزرگ طوفان الاقصی این رژیم را به جایی رسانده که هر روز دست به ماجراجویی جدیدی می‌زند و نشانه‌های ضعف و استیصال خود را نمایان کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار