مراسم بزرگداشت شهدای جبهه مقاومت با حضور فرماندار کلاله، امام جمعه ، اقشار مختلف مردم و جمعی از مدیران شهرستان در مسجد امام حسین (ع )برگزار شد.

حجت الاسلام شیخ محمد نوری مسئول ستاد مردمی و پشتیبانی از محور مقاومت در کلاله گفت: آمریکا و اسرائیلِ کودک کش فکر می کنند با به شهادت رساندن رهبران و فرماندهان مقاومت همچون سید حسن نصرالله، اسماعیل هنیه، سید هاشم صفی الدین، یحیی سنوار و.. راه مقاومت بسته می شود اما نمی دانند این راه تا پیروزی نهایی ادامه خواهد داشت.

شیخ محمد نوری به تجاوز رژیم صهیونیستی به کشورمان در شب گذشته اشاره کرد و گفت: همه دیدند، مردم ما امروز با این واقعه چگونه راحت برخورد کردند چرا که می دانند ما از شهادت نمی ترسیم و ایمان داریم نیروهای مسلح و سپاه ما با اقتدار، تحت رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری در کمال اقتدار به موقع پاسخ قاطع را خواهند داد.

وی در ادامه از حاضران خواست: در پویش کمک به مردم فلسطین و لبنان مشارکت کرده و در فعالیت های تبیینی برای جمع آوری کمک های مردمی بصورت گسترده فعالیت داشته باشند.

 گفتنی است شهید ایمان درویشی اهل محله چشمه نیل کلاله که در تفتان سیستان و بلوچستان برای تامین امنیت وطن خدمت می کرد ظهر دیروز به همراه ۹ نفر دیگر در حادثه تروریستی تفتان شهید شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار