رئیس کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی استان همدان از فروش ۱۵۰۰ میلیارد تومانی مبل و منبت ملایر خبر داد.

ناصر قنبری در هفتمین کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی همدان، با اشاره به برگزاری موفق جشنواره مبل و منبت که اخیرا در ملایر برگزار شده بود، گفت: با برگزاری جشنواره مبل و منبت انگیزه از دست رفته تولیدکنندگان که ماشی از مشکلات اقتصادی از جمله تامین مواد اولیه بود مرتفع و با استقبال گردشگران فروش ۱۵۰۰‌میلیارد تومانی مبل‌و‌منبت ملایر در این ایام محقق شد.

او گفت: تبلیغات نقش گسترده در معرفی ظرفیت‌های صنایع دستی استان دارد که با کمک از همین بازوی اجرایی توانستیم با تبلیغات درست و به موقع میزبان حدود ۲۰۰ هزار نفر گردشگر به شهر ملایر در ایام جشنواره مبل‌ومنبت باشیم.

رئیس کمیسیون صنایع دستی اتاق بازرگانی استان همدان با بیان اینکه ظرفیت بالای مبل و منبت ملایر باعث فعالیت ۱۰ صادرکننده صنایع دستی استان در این بخش شده است، گفت: بیش از ۶۰ درصد از مسافرانی که در این ایام به شهرستان ملایر سفر کرده بودند برای اسکان به شهر همدان بازگشتند به معنای دیگر جشنواره مبل و منبت ملایر در گردشگری استان اثرگذار واقع شده است.

قنبری گفت: مقرر شده است کمیته دائمی جشنواره با مسئولیت انجمن مبل و منبت با رویکرد استانی در شهرستان ملایر با هدف معرفی ظرفیت‌های استان همدان را در کشور شکل بگیرد.

برچسب ها: مبل و منبت ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.