مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به بارش‌های پاییزی برف و باران در استان گفت: اکنون شرایط جاده‌های استان به ویژه جاده‌های کوهستانی زمستانی است.

 به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان؛ عادل مصدقی گفت: گزارش دوربین‌ های نظارت تصویری مستقر در مرکز مدیریت راه‌های استان، منطقه سرعلی آباد در محور گرگان - شاهرود را از شانه تا اطراف محور، سفید پوش نشان می‌دهد.

مصدقی ادامه داد: در سایر محور‌های کوهستانی استان از جمله درازنو و خوش ییلاق نیز باران در حال تبدیل شدن به برف و جاده مه آلود و لغزنده است.

وی خاطر نشان کرد: گروه‌های راهداری زمستانه در مناطق برفگیر و کوهستانی و در راهدارخانه‌ها استقرار یافته اند و آمادگی‌های کامل برای شرایط جوی زمستانه فراهم شده است.

مصدقی به رانندگان و کاربران جاده‌ای توصیه کرد: در این شرایط تاجای ممکن از تردد‌های غیرضروری به ویژه در ارتفاعات خودداری کنند و در صورت نیاز، قبل از سفر از طریق تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها مطلع و تجهیزات زمستانی به همراه داشته شوند.

وی همچنین اضافه کرد: رانندگان احتیاط‌های لازم در جاده‌ها به ویژه در قوس‌ها و پیچ‌ها داشته و از سلامت خودرو‌ها مطمئن باشند.

استان گلستان بیش از یکهزار و ۷۰۰ کیلومتر محور کوهستانی و برفگیر دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.