رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی با اتمام ساخت دو طبقه بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد، بخشی از این پروژه به بهره برداری می رسد.

دکتر اعرابی  در نشست با مسئولان وزارت بهداشت تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های سلامت محور استان را از اولویت‌های مهم مجموعه دانشگاه برشمرد و اظهار کرد: رسیدن به این امر، موجب تسهیل در دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی می‌شود.

وی افزود: با توجه به محدودیت‌های مالی، تکمیل و بهره برداری از پروژه‌های مهم دانشگاه در سطح استان، با همکاری مجموعه وزارت بهداشت ممکن می‌شود.

اعرابی ادامه داد: هم اکنون فاز ۱ بخش الحاقی بیمارستان هاجر (س) تکمیل شده و فاز ۲ این پروژه با ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

وی یادآور شد: عملیات احداث ساختمان الحاقی بیمارستان هاجر (س) پس از ۱۰ سال، در یک سال اخیر سرعت گرفت و به زودی بخشی از آن بهره برداری خواهد شد.

به گفته وی؛ این پروژه در ۶ طبقه در حال احداث می‌باشد و برای اولین‌بار در استان پد فرود بالگرد روی پشت بام بیمارستان پیش بینی شده است.

دکتر اعرابی یادآور شد: با تکمیل این پروژه، ۲۳۰ تخت بیمارستانی به استان اضافه می‌شود و توسعه فضای درمانی و ارتقا کمی و کیفی خدمات به مردم شریف استان رقم خواهد خورد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار