معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: طرح احیای بافت تاریخی کهن شهر اردبیل در مرحله پایانی قرار دارد.

یوسف باقرزاده، با اشاره به پیشرفت طرح‌های تفصیلی و جامع شهری، گفت: طرح جامع شهر‌های اصلاندوز، بیله‌سوار و گرمی با ۹۰ درصد پیشرفت و طرح تفصیلی شهر‌های مشکین‌شهر و پارس‌آباد با ۴۰ درصد پیشرفت در حال اجرا بوده و بازنگری طرح جامع شهر اردبیل هم به مشاور واگذار شده است.
معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: طرح احیای بافت تاریخی کهن شهر اردبیل در مرحله پایانی قرار دارد و طرح مجموعه شهری اردبیل هم به اتمام رسیده و در شرف ابلاغ است.
او در ادامه گفت: از ابتدای امسال تا پانزدهم مهرماه با برگزاری منظم جلسات طی ۶۹ جلسه کمیسیون ماده پنج به ۶۳۲ پرونده و درخواست ارجاعی از سوی شهرداری‌های استان رسیدگی شده است.
باقرزاده تصریح کرد: در بین شهر‌های استان اردبیل، بیشترین آمار کمیسیون ماده پنج مربوط به شهر اردبیل با ۳۵۳ پرونده و کمترین آن مربوط به شهر انگوت با یک پرونده است.
او افزود: در همین ایام اعلام شده هم به همت معاونت شهرسازی دو جلسه تخصصی کمیته ارتقای کیفی سیما و منظر شهری برگزار شده است.
معاون شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: برگزاری ۶۱ جلسه ویژه کمیته فنی کمیسیون ماده پنج و رسیدگی به ۵۹۲ پرونده از دیگر اقدامات معاونت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی استان اردبیل در نیمه اول امسال بوده است.
باقرزاده بیان کرد: رسیدگی به ۳۳ پرونده ارجاعی در کمیته کارشناسی کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی و همچنین ۱۲۵ پرونده در کارگروه تخصصی امور زیربنایی صورت‌گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.