۱۰ قطعه طلا به ارزش ۲۶۳ میلیون تومان از سوی همسر یک جانباز ۷۰ درصد در دفتر آستان قدس رضوی استان فارس به مردم غزه و لبنان اهداء شد.

در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و همچنین طرح "لبنان تنها نیست" که از سوی بنیاد کرامت رضوی آستان قدس به تمامی مدیریت‌های کانون‌های خدمت رضوی استان‌ها ابلاغ و در حال اجراست، همسر یک جانباز ۷۰ درصد در دفتر آستان قدس رضوی استان فارس حضور یافت و با اهدای ۱۰ قطعه طلا به ارزش ۲۶۳ میلیون تومان به مردم غزه و لبنان در این امر خداپسندانه سهیم شد. 

در ادامه کمک های انسان‌دوستانه مردم میهن عزیزمان ایران، خادمیاران استان فارس در مناطق شیراز و شهرستان‌ها نیز در این امر سهیم و با جان و دل پذیرای بانوان و شهروندانی هستند که تمایل به اهدای طلا آلات خود دارند.

این همسر جانباز ۷۰ درصد که نخواست نامی از او برده شود در دفتر مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان فارس حضور یافت و طلاآلات خود که اندوخته چندین ساله و خاطرات او بود را جهت کمک به مردم فلسطین، غزه و لبنان تقدیم کرد.

میزان طلای اهدایی این بانوی نیک اندیش شامل ۱۰ قطعه طلا در قالب ۵ عدد انگشتر، ٢ عدد زنجیر و ٣عدد آویز گردنبد طلا به میزان ۵۸.۴۳۰ گرم است که به قیمت روز اهدایی حدود ۲۶۳ میلیون تومان است.

جابر مهدی یار مدیر کانون های خدمت رضوی استان فارس با اعلام این خبر گفت: شهروندان در سراسر استان فارس می‌توانند برای مشارکت در طرح پویش ملی «لبنان - تنها-نیست» از سوی بنیاد کرامت رضوی در کمک‌رسانی به مردم مقاوم لبنان اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
به به. حالا آیا قرار است همان افرادی که چاپ و تخصیص اسکناس در دست آنهاست، این پول را به مردم بیچاره غزه برسانند؟ یعنی همان آدمهایی که فساد مالی شان جای تنفس در ایران نگذاشته است؟ این کار شبیه این است که بره را دست گرگه بدی!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
طلا رفته تا فلک . همینطور داره میره بالا. پس شهید رئیسی چکار کرد برای مملکت؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۵ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است...
Iran (Islamic Republic of)
لیبرالیسم،تجاوز ب مفهوم کلمات
۱۳:۰۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۳
چراغی که خانا رواست،به خط اول جبهه مون واجبه
آخرین اخبار