مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان از تحویل ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان هفتکل خبر داد.

روح اله عمادی گفت: مباحث تامین زمین برای متقاضیان نهضت ملی مسکن، جوانی جمعیت و احداث جاده خروجی هفتکل به سمت باغملک مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: همچنین بررسی طرح‌های عمرانی و اجرایی حوزه راه و شهرسازی و وضعیت اعتباری طرح‌های در دست اجرا جهت رفع موانع، از جمله راهکار‌های ارائه شده در این نشست بود.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان تصریح کرد: موضوع واگذاری اراضی در راستای تامین خدمات و اراضی مورد نیاز طرح نهضت ملی مسکن نیز در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

عمادی ادامه داد: مطابق با دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی در استان، اداره کل راه و شهرسازی متولی واگذاری اراضی دولتی به نمایندگی سازمان ملی زمین و مسکن به متقاضیان است؛ به همین جهت نسبت به واگذاری اراضی واقع در محدوده عمل این اداره‌کل اعم از محدوده و حریم شهر‌ها بر اساس کاربری‌های مرتبط در چارچوب آئین‌نامه‌های مصوب همراه با رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و طرح‌های آتی توسعه عمران اقدام می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در راستای شتاب‌بخشی به اجرای طرح نهضت ملی مسکن و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت موضوع اراضی مورد نیاز و توافق با مالکان اراضی نیز بررسی شذ.

وی افزود: در شهرستان هفتکل بیش از ۶۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن و ۲۲۰ متقاضی طرح جوانی جمعیت تایید نهایی شده‌اند که ۱۲۰ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت تحویل و برای ۳۰۰ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیز پروژه تعریف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص پروژه‌های راه‌سازی هفتکل گفت: عملیات اجرایی تعریض و چهارخطه خروجی هفتکل به سمت باغملک از سه راهی کارخانه سیمان تا سه راهی سرتیوک نیز به طول ۲ کیلومتر یکی از مطالبات مردمی است که مقرر شد در نشستی با معاون وزیر این مورد را پیگیری کنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار