دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: با قاطعیت در بازپس گیری اراضی ملی تصرف شده از سوی افراد سودجو اقدام می‌کنیم.

مهدی بخشی امروز در حاشیه بازدید از اراضی حاشیه شهر کرمان در راستای مبارزه با زمین‌خواری و صیانت از اراضی ملی گفت: قاضی ویژه برای صدور دستورات قضایی و رسیدگی قاطعانه و مقابله با تخریب، تصرف و احداث مستحدثات غیرقانونی تعیین شده است. 

وی با اشاره به ادامه اجرا و نصب دال بتنی برای محافظت از اراضی دولتی تأکید کرد و بیان داشت: با قاطعیت در بازپس‌گیری اراضی ملی تصرف شده از سوی افراد سودجو و اراذل و اوباشی که در امر زمین‌خواری و تصرف اراضی دولتی دخالت دارند اقدام می‌کنیم؛ چرا که این زمین‌ها متعلق به آحاد مردم هستند و هیچ کس حق دست درازی و تصرف در آن ها را ندارد. 

وی به تشکیل کارگروهی متشکل از ادارات ذیربط از جمله شهرداری، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، سازمان بازرسی و نیروی انتظامی و ... برای محافظت از اراضی دولتی اشاره و تصریح کرد: دستگاه قضایی استان ضمن حمایت قضایی از اقدامات قانونی دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی صیانت از اراضی ملی، منابع طبیعی و حقوق بیت المال، با هرگونه سهل انگاری و ترک فعل در حفاظت از این اراضی برخورد می کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار