با ورود دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار مصوبه کمیسیون ایمنی راه های استان کرمان در خصوص ممنوعیت تردد کامیون های حامل مواد معدنی اجرایی شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن فاطمی نژاد گفت: با توجه به اعلام ممنوعیت عبور تریلرها در سطح شهرستان انار؛ از طریق ارشاد و راهنمایی رانندگان کامیونهای حامل مواد معدنی از سوی پلیس راه و همچنین نصب تابلو در ابتدای خیابان شهدا و ابتدای جاده نوق به سمت اناراین مصوبه وارد مرحله ی اجرایی شد.

فاطمی نژاد در ادامه افزود:  با توجه به اعطا مهلت به کامیونها و نظر به تردد مکرر و متعدد تریلر های حمل مواد معدنی در سطح شهر که موجب نارضایتی مردم از لحاظ ایجاد ترافیک ،مشکلات و استرس والدین از جهت تردد دانش آموزان و عابرین پیاده از عرض خیابان شهدا ، و نیز پیشگیری از وقوع تصادفات،  با ورود دستگاه قضا به حل مساله حل شد.

این مقام قضایی خاطر نشان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم و با ایجاد ایست و بازرسی در ورودی شهرستان انار از سمت نوق همراه با استقرار پلیس انتظامی  و پلیس راه از ورود کامیون های حامل مواد معدنی به منطقه شهری جلوگیری می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار گفت: حسب مصوبه شواری تامین،  از ورود تریلرهای حامل مواد معدنی قبل از ورود به شهر  جلوگیری بعمل آمد و این طرح تا زمان اطمینان از عدم تردد تریلر ها  ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: کامیون ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار