سئوالی که مطرح می شود آنست که چطور سرویس جاسوسی امریکا (سیا ) به این بنا بر گفته خودشان مزدوران و مواجب بگیران دولت امریکا اجازه داده است که از تاکتیک مخفیانه ( اسب تراوای ) دولت امریکا علیه ایران پرده بردارند و رازِ مخفی رئیس جمهوری امریکا را برای همگان فاش سازند ؟!!!

کامبیز حسینی مجری بد اخلاق برنامه سخیف و مبتذل " پارازیت " صدای امریکا که به علت رفتار بد با همکاران محیط کارش و شکایت یک دختر امریکایی از وی ، بخاطر تهدید جنسی و رفتار غیر اخلاقی اش ، پرونده ای مفتوح در دادگاه فدرال امریکا دارد،توسط مدیران این شبکه ضد انقلاب به مدت سه هفته از اجرا در برنامه منع شده و عکسهایش نیز از صفحه فیس بوک پارازیت حذف شده بود، این هفته بار دیگر به روی آنتن آمد !

وی که در ابتدای برنامه از افشاگری های رسانه ای در خصوص علت تعطیلی سه هفته ای برنامه اش عصبانی بود و آن را هم پنهان نکرد ، با گله گی از افشاگری منتقدانش و بدون نقدهایی که در رادیو ضد انقلابی کوچه ، بالاترین و مهدی خلجی همکار رادیو فردا و پژوهشگر موسسه مطالعات خاور نزدیک واشنگتن که گفته بود : " شبکه فارسی صدای امریکا اتلاف پول امریکایی هاست " ، همه این اتفاقات را  توطئه ای از جانب جمهوری اسلامی برای ترور شخصیتش دانست!

کامبیز حسینی در بخشی از برنامه با اشاره به صحبتهای اوباما مبنی بر درخواست باز پس دادن هواپیمای جاسوسی پهپاد به امریکا ، با لوده گری همیشگی اش، خطاب به او گفت :" مرد حسابی هواپیما برای جاسوسی فرستاده بودی، طرف گرفته، حالا میگی: " ببخشید ما اومده بودیم خونتون دزدی و جاسوسی هواپیمامون رو برگردونید؟؟!!!! "

- سامان اربابی مجری دیگر در این قسمت اجرا گفت : " یعنی اوباما انقدر شاسکول تشریف داره؟!!!!"

- کامبیز حسینی (با ژست متفکرانه ) : " یک دقیقه صبر کن ! اوباما که می داند هر چه که بگوید ایرانیها برعکس آن را عمل می کنند ، پس منظورش این است که هواپیما را پس ندهید بذارید همونجا باشه ! داستان اسب تاراوا یادته؟"

- سامان اربابی : " عجب جلبیه (اوباما)!"

کامبیز حسینیِ مجری، در بخشی دیگراز صحبتهایش با اشاره به حضور و نظارت سرویس جاسوسی امریکا (سیا) در ضبط برنامه های پارازیت گفت:" بنده بعنوان یک مزدور دولت امریکا اینجا حضور دارم و دولت به ما حقوق می دهد و ما مزدور آنهاییم !

در پایان سئوالی که مطرح می شود آنست که چطور سرویس جاسوسی امریکا (سیا ) به این بنا بر تایید خودشان مزدوران و مواجب بگیران دولت امریکا اجازه داده است که از تاکتیک مخفیانه ( اسب تراوای ) دولت امریکا علیه ایران پرده بردارند و رازِ مخفی رئیس جمهوری امریکا را برای همگان فاش سازند ؟!!!

و چرا این مزدوران بنا بر گفته "خلجی" مزدور دیگر امریکاییها که در حال حیف و میل واتلاف دلارهای امریکایی هستند ، هنوز برای شعور مخاطب ارزش قائل نیستند و سعی می کنند با این سناریو های مضحک، حقیقت واضح و مبرهن اشراف اطلاعاتی کشور عزیزمان و نفوذ مقتدرانه شان در سیستم های امنیتی امریکاییها را نادیده بگیرند؟!

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.