در آستانه دیدار رده‌بندی ؛

علی: رسیدن به رده سوم برایمان مهم است

مهدی‌علی‌، سرمربی‌ تیم امارات‌ می‌گوید رده‌ سوده برای تیمشان‌ اهمیت زیادی دارد.

علی: رسیدن به رده سوم برایمان مهم استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال امارات‌ پس از شکست 2‌بر‌صفر مقابل تیم استرالیا از راه‌یابی به فینال بازماند و باید روز جمله در دیدار رده‌بندی به مصاف تیم عراق برود.
مهدی‌علی‌، سر مربی این تیم می‌گوید رسیدن به مقام سوم اهمیت زیادی برایشان دارد.

وی در این خصوص گفت: اما 3 بازی در مقابل تیم‌های ژاپن، ایران و استرالیا که به مرحله‌ی نهایی جام جهانی راه یافته بودند، انجام دادیم در این3 دیدار بازی بسیار خوبی ارائه دادیم. فاصله‌ی ما با این تیم‌ها بسیار زیاد است و بازی در مقابل آنها به تیم ما اعتماد به نفس خوبی داد تا بتوانیم برای جام جهانی بعدی خود را به خوبی آماده کنیم.

علی ادامه داد: ما باید تلاشمان را بیشتر کنیم و برنامه‌ریزی بهتری داشته باشیم، ما نسل بسیار خوبی در اختیار داریم، بنابراین شانس خوبی داریم تا به رقابت‌های جام جهانی روسیه راه یابیم. هدف ما قبل از این تورنمنت‌ رسیدن به مرحله‌ی نیمه نهایی بود و خوشبختانه به این هدفمان‌ دست یافتیم خیلی دوست داشتیم در بازی فینال بازی کنیم اما خستگی بازیکنا‌نمان این اجازه را به ما نداد. اما با تمام این احوال در بازی مقابل استرالیا با تمام توان به میدان رفتیم.

وی گفت: این فوتبال است و حذف ما آخر دنیا نیست رسیدن به رده‌ی سوم برای تیممان‌ اهمیت زیادی دارد ما فقط به بازی و پیروزی فکر می‌کنیم، امیدوارم خوشحال به خانه باز‌گردیم. در دو روز گذشته تمرینات خیلی خوبی پشت سر گذاشتیم و سعی کردم با صحبت با بازیکنانم‌ به آنها روحیه دهم تا شکست مقابل استرالیا را فراموش کنند. تمام تمرکز‌مان را بر بازی مقابل عراق گذاشته‌ایم و سعی خواهیم کرد با ارائه یک بازی منطقی رده‌سوم برسیم. شناخت خوبی از تیم عراق داریم و می‌دانیم چگونه به برتری دست یابیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: علی ، جام ملت ها ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار