در کارنامه مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) تاکنون 227 نوآوري ثبت شده که 17 نوآوري در سطح جهاني و 91 نوآوري نيز کشوري بوده است.

به گزارش سرويس علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛  دکتر سيدحسن امامي رضوي، معاون درمان و سرپرست مجتمع بيمارستاني امام خميني(ره) دانشگاه علوم پزشکي تهران با بيان اين مطلب در مراسم رونمايي از فناوري وِيژه توانبخشي بيماران سکته هاي مغزي که براي نخستين بار در کشور صورت گرفت و همچنين افتتاح همزمان 400 تخت ويژه بيمارستاني در موسسه تحقيقات سرطان اين مجتمع بيمارستاني، گفت: نوآوري هاي زيادي در اين بيمارستان تاکنون صورت گرفته و بسياري از بخش هاي مهم بيمارستاني در کشور براي نخستين بار در اين مجتمع افتتاح شده است.

وي افزود: مجتمع بيمارستاني امام اولين بار در ابتداي انقلاب با قدوم مبارک امام خميني(ره) مزين شد و پرستار شهيد عزت الملوک طاووسي که در جريان درگيري هاي انقلاب در خدمت امدادرساني به مجروحان بوده است در اين مکان مدفون است و خيلي از بيماران سخت کشور که براي درمان به اين مجتمع بيمارستاني ارجاع داده مي شوند به اميد شفايافتن به اينجا مي آيند.

وي تعداد تخت هاي مصوب مجتمع بيمارستاني امام را 1400 تخت و تخت هاي فعال کنوني را 1200 تخت اعلام کرد و اظهارداشت: ساختار و زيرساخت هاي جديد اين بيمارستان تدوين شده و کم کم اجرا مي شود و اين مجتمع با تربيت بهترين متخصصان پزشکي در کشور و به دليل قرار گرفتن در قلب شهر تهران از اهميت ويژه اي برخورداراست.

بنا بر اين گزارش افتتاح نمادين 400 تخت ويژه بيمارستاني بخش ديگري از اين مراسم بود که به گفته امامي رضوي تا پايان امسال 1000 تخت ويژه ديگر نيز در بيمارستان هاي سراسر کشور به بهره برداري مي رسد./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار