امام جمعه پیرانشهر با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در صحنه‌های انقلابی این امیدهای دشمنان را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند، گفت: بدون شک روز 12 اسفندماه نیز شاهد چنین وضعیتی خواهیم بود.

مصطفی محمودی در گفت‌وگو با

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی همواره برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم تلاش کرده‌اند و در این زمینه از ماه‌های گذشته در تلاش برای کمرنگ جلوه دادن و عدم رغبت مردم برای حضور در انتخابات هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام در تلاش برای بی‌انگیزه کردن مردم هستند،‌ تصریح کرد: در این راستا تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به نظام و دستاوردهای انقلاب بدبین کنند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با حضور پرشور خود در صحنه‌های انقلابی این امیدهای دشمنان را به یأس و ناامیدی مبدل کرده‌اند، افزود: بدون شک روز 12 اسفندماه نیز شاهد چنین وضعیتی خواهیم بود.

امام جمعه پیرانشهر گفت: در این روز شاهد خواهیم بود که دشمنان نظام بار دیگر در لاک خود فرو خواهند رفت.

وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در وضعیت فعلی و حساس اوضاع جهانی، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی چشم به چگونگی و میزان حضور مردم در انتخابات دوخته‌اند.

محمودی با بیان اینکه حضور حداکثری در انتخابات آتی از اهمیت خاصی برخوردار است، گفت: در حال حاضر نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند وحدت، همدلی و حضور میلیونی در انتخابات 12 اسفند بوده و لازم ‌است با شور هرچه‌ بیشتر برای ایجاد فضای سالم رقابتی در انتخابات تلاش‌ کنیم.

امام جمعه پیرانشهر بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی تأکید کرد و گفت: مردم غیور ایران اسلامی همواره در صحنه حضور داشتند و بار دیگر این حضور را به دید جهانیان خواهند گذاشت./س


 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.