نبود نواهاي موسيقي موجب خود نمايي موسيقي‌هاي نامفهوم شده است.

به گزارش

خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران

، مراسم تجليل از استاد منصور نريمان موسيقي دان كشور با حضور "منصور نريمان"، پدر عود ايران و جمعي از اساتيد موسيقي و همچنين "پژمان پشمچي زاده" شهردار منطقه 3 شب گذشته 11 اسفند در فرهنگسراي ارسباران برگزار شد.

در ابتداي مراسم فيلمي از خلاصه سرگذشت زندگي "منصور نريمان" و همچنين صحبت‌هاي اساتيد موسيقي در خصوص ويژگي هنري او به نمايش درآمد.

در ادامه مراسم "شايان دخت عابدين منش" از شاگردان استاد "منصور نريمان" آنچه را كه از استاد آموخته بود را به صورت "دل‌نوشته‌" براي او خواند.

در ادامه "منصور نريمان" به جايگاه سخنراني آمد و گفت: از همه هنرمندان و اساتيد موسيقي و خانواده‌ام تشكر مي‌كنم و آرزو مي‌كنم همه كساني كه اينجا حضور دارند به آرزوي خود برسند.

وي اظهار داشت: ‌مراسم تجليل از بزرگان نكته مثبتي كه دارد ديدار با دوستان مهيا مي‌كند و از كساني كه اين مراسم را فراهم كردند، ‌تشكر مي‌كنم.

پژمان پشمچي‌زاده، شهردار منطقه 3 در اين مراسم عنوان كرد: متاسفانه تا به امروز در راديو و تلويزيون شاهد نواهاي موسيقي نبوديم و نبود نواهاي موسيقي موجب بروز آهنگ‌هاي نامفهوم شده است.

وي ادامه داد:‌ دهه 60 را بهترين دوره در حوزه موسيقي تلقي مي‌كنيم ولي اكنون با وجود كثرت هنرآموزان موسيقي آثار قابل توجه‌اي را شاهد نيستيم.

در پايان مراسم تمبر يادبود از استاد "منصور نريمان" توسط "پژمان پشمچي‌زاده" شهردار منطقه 3 رونمايي شد.

گفتني است، ‌در اين مراسم بزرگاني چون فريدون حافظي، هوشنگ ظريف،‌ محمد دلنوازي، حسن ناهيد، شايان دخت عابدين منش و علي پژوهشگر همراه با گروه موسيقي نريمان حضور داشتند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار