خداحافظي عقاب هاي ساري با ليگ برتر پرونده ليگ برتر فوتسال سال 90 با برگزاري هفت ديدار بعد از بيست و شش هفته بسته شد .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اين هفته با برگزاري يك بازي در روز پنج شنبه و شش بازي در روز جمعه پيگيري شد. در بازي روز پنج شنبه راه ساري در برابر گسترش فولاد تبريز به ميدان رفت و اين تيم را متوقف كرد تا با يك تساوي با ليگ برتر فوتسال خداحافظي كند.

اين بازي در سالن سيد رسول حسيني يا قلعه عقاب ها برگزار شد .تماشاگران ساروي در آخرين بازي سالن را پر كرده و عده اي هم بيرون از سالن ماندند تا ديدار خداحافظي تيمشان در ليگ برتر اين تيم را تنها نگذاشته باشند. اين بازي با نتيجه 4 بر 4 به تساوي رسيد و راه ساري رسما به ليگ دسته يك سقوط كرد .

 

 

*دوئل خوراكچي و سهرابي برنده نداشت

فيروز صفه اصفهان تيمي كه در رده ششم در يك قدمي جايگاه پنجم قرار داشت با مساوي 2 بر 2 مقابل ار‍ژن فارس و پيروزي پرگل صبا يك پله در جدول رده بندي سقوط كرد و به جايگاه هفتم رضايت داد . گل هاي فيروزصفه را فرشاد شارقي و مصطفي طيبي به ثمر رساندند و عليرضا عسگري و بابك سهرابي براي گسترش فولاد گلزني كردند . اين بازي تقابل ميرمعصوم سهرابي و محمود خوراكچي مربي قديمي و جديد گسترش فولاد بود كه برنده اي نداشت .

 

 

*صباي قم فرش آرا را 8 تايي كرد!

تيم فوتسال صباي قم در هفته هاي اخير عملكرد چندان خوبي از خود نشان نداد ولي در هفته آخر با درهم كوبيدن فرش آراي قم با خاطره اي خوب با ليگ برتر خداحافظي كرد. محمد كوهستاني در اين بازي ستاره ميدان بوده و 4 گل به ثمر رساند . گل هاي صبا را در اين بازي علي ابراهيم بيگي ، وحيد غياثي ، عليرضا وفايي (2) و محمد كوهستاني (4) به ثمر رساندند . اين بازي هيچ تغييري در جايگاه دو تيم در جدول رده بندي ايجاد نكرد .

 

 

*دبيري روز آخر را هم باخت

تيم فوتسال دبيري تبريز در آخرين روز ليگ برتر سال 90 بازي را واگذار كرده و با نتيجه 4 بر 3 بازي را به شهرداري ساوه باخت. با اين نتيجه دبيري تبريز با 11 امتياز از ليگ برتر فوتسال خداحافظي كرده و شهرداري ساوه با يك پله صعود در هفته آخر در رده دهم قرار گرفت . مديران دبيري سال آينده در ليگ دسته يك امتياز تيم را واگذار نكرده و تيمي جوان به ميدان مي فرستند .

 

 

*درخشش شاگردان ابطحي تا پايان ليگ

تيم فوتسال حفاري اهواز با هدايت سيد مهدي ابطحي با تيم 100 درصد بومي خود تا روز آخر درخشيد و در بازي پاياني با نتيجه 5 بر يك ميثاق را مغلوب كرد تا رده چهارم جدول رده بندي را از آن خود كند. رده چهارم حفاري در حالي بدست آمد كه تيم هاي اول تا سوم هزينه هاي ميلياردي كرده و حفاري حتي نيمي از هزينه هاي مدعيان را انجام نداده است .

در اين بازي احمد ملاعلي ، حميد احمدي ، بهزاد عظيمي ، مجتبي مريدي زاده و عليرضا صميمي براي حفاري اهواز گلزني كردند .ميثاق با وجود اين باخت همچنان در رده دوازدهم باقي ماند و در يك قدمي تيم هاي سقوط كرده به دسته يك در ليگ برتر ابقا شد .
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار