ويژه برنامه تحويل سال،كاري از گروه اجتماعي شبكه 3 سيما و به كارگرداني «مسعود اميني» همزمان با شروع سال جديد روي آنتن مي رود.

پيمان قانع،طراح صحنه اين برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:اين برنامه با ايجاد فضايي شاد و مفرح در لحظات تحويل سال،ميهمان سفره هاي هفت سين خانواده هاي ايراني مي شود.
قانع تصريح كرد:در طراحي اين برنامه سعي كرديم سه نوع فضاي متفاوت را ايجاد كنيم كه فضاي اول فضاي ورود به سال جديد است كه از لحاظ رنگ و آكساسوار و... با فضاي بعد از سال تحويل تفاوت هاي بسياري دارد.
وي افزود:بخش دوم اين دكور مختص مهمانان برنامه است كه تمام فضاهاي آن متناسب با يك برنامه گفتگومحور طراحي شده است.
وي اظهارداشت:فضاي ديگر اين برنامه كه مرتبط با لحظات شروع سال جديد است؛از لحاظ رنگ،طراحي و آكساسوار صحنه تفاوت هاي چشمگيري نسبت به ساير فضاهاي برنامه دارد.
اين طراح صحنه عنوان كرد:ويژه برنامه سال تحويل به لحاظ محتوا و طراحي صحنه،وارد عرصه رقابت با ساير برنامه هاي ويژه تحويل سال شبكه هاي سيما نخواهد شد؛بلكه تمام تلاش خود را به كار مي گيرد تا در شبكه 3 سيما برنامه اي متفاوت تر از سال هاي قبل به مخاطبان خود ارائه دهد.
قانع تصريح كرد:اين ويژه برنامه با حضور مهماناني از عرصه هنر سينما و تلويزيون و خوانندگان مطرح كشور به سمع و نظر بينندگان اين شبكه خواهد رسيد.
وي گفت:"گذر سال " آيتم از اين برنامه است كه در آن رويدادهاي مختلف كشور در سال 90 را مرور خواهيم كرد؛همچنين در بخش ديگر از اين برنامه در فضايي سنتي واقع در شهرك سينمايي غزالي با برخي از فعالان رسانه ملي به گپ و گفت صميمي مي نشينيم.
قانع بيان كرد:تيتراژ اين برنامه با سروده اي از "فرزاد حسني" با صداي "احسان خواجه اميري" در لحظات اوليه تحويل سال به مخاطبان ارائه مي شود.
وي افزود:"فرزاد حسني "اجرا و "سيد محمد هاشمي اصل" تهيه كنندگي اين ويژه برنامه را برعهده دارند.
گفتني است؛پيمان قانع تاكنون طراحي صحنه برنامه هايي چون:جريان،ايران 88،كوله پشتي،ماه عسل،جزر و مد،هفت،صبحي ديگر، ياقوت،مشاعره،ويژه برنامه انتخاباتي رو در رو،كولاك،مثلث شيشه اي،بچه هاي ديروز،مسابقه تله،نيمروز و اخيرا ويژه برنامه جشنواره فيلم فجر در برنامه هفت را در كارنامه هنري خود به ثبت رسانده است.
همچنين ؛"قانع "نويسندگي و كارگرداني مسابقه" تله" كاري از شبكه تهران را نيز برعهده داشته است./ه
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار