رئیس بهزیستی شهرستان ابهر گفت: 23 مددجوی زیر پوشش بهزیستی ابهر صاحب خانه شدند.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان ابهر شهرام رجبی اظهار داشت: تأمین مسکن به عنوان یکی از اساسی‌ترین نیازهای مددجویان بهزیستی در سرلوحه فعالیت‌های این سازمان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این راستا و همزمان با آغاز نهضت تأمین مسکن معلولین و مددجویان، بهزیستی شهرستان ابهر کمک هزینه احداث 23 منزل مددجوئی را تأمین کرده است.
رئیس بهزیستی شهرستان ابهر افزود: در حال حاضر نیز پرونده 25 مددجو در مسکن مهر در دستور کار قرار دارد و به زودی شرایط احداث این واحدهای مسکونی نیز فراهم می‌شود.
وی با اشاره به تأمین مسکن مددجویان بهزیستی اظهار داشت: از آنجائی که مسکن یکی از دغدغه‌های خانواده‌های زیر پوشش بهزیستی است این سازمان تلاش می کند با بکارگیری امکانات بالقوه خود و بهره‌گیری از همکاری سایر نهادها گامی مهم در این راه بردارد.
وی درخواست مددجویان برای مسکن و ثبت نام در سامانه مسکن بهزیستی را از مهم‌ترین آیتم‌های آغاز چرخه تأمین مسکن دانست و ابراز کرد: پس از ثبت نام و تعیین اولویت‌ها از سوی سازمان بهزیستی کشور و با شرایطی بسیار متفاوت‌تر از مسکن مهر مراحل ساخت مسکن آغاز می‌شود.
وی در پایان از تسهیلات کم بهره و کمک بهزیستی به مددجویان این سازمان خبر داد و یادآور شد: رفع مشکل مسکن جامعه هدف بهزیستی نیاز به همکاری و تعامل با همه دستگاه‌های مرتبط دارد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.