فرمانده مرزباني کشور گفت : اشرار در 3 مرحله ايام محرم ، ايام انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و تعطيلات نوروز قصد ايجاد نا امني در مرزهاي شرق کشور را داشتند که تلاش آنان در هر سه مرحله با هوشياري مأموران مرزباني کشور ناکام ماند

j شد .
.
سردار ذوالفقاري با اعلام اينکه جزئيات اين خبر در آينده نزديک از سوي مقامات ذي صلاح اعلام خواهد شد گفت : مرزباني جمهوري اسلامي ايران براي مقابله با هر توطئه اي ، بيش از يک هزار و 700 نقطه کنترلي را در ايام نوروز امسال به نقاط مرزي کشور افزوده است .
سردار ذوالفقاري ادامه داد : با هدف افزايش ضريب امنيت مرزها در ايام نوروز امسال 300 نقطه ايست بازرسي نيز به تعداد ايستگاههاي موجود در محدوده  9 هزار کيلومتر از مرزهاي کشور اضافه شد .
فرمانده مرزباني کشور همچنين گفت :  500 هزار نفر در تعطيلات نوروز از مرزهاي کشور ديدن کرده اند .
سردار ذوالفقاري افزود : در اين بازديدها که در 315 نقطه مختلف کشور و با هماهنگي نيروهاي مرزباني انجام گرفته است توضيحات لازم و آموزش هاي توجيهي در زمينه حراست از مرزها و رعايت نکات ايمني حين حضور در مناطق مرزي به بازديد کنندگان آموزش داده مي شود .
فرمانده مرزباني کشور  با بيان اينکه نوروز امسال بيش از 280 کمپ و ايستگاه صلواتي در مناطق مختلف مرزي براي پذيرايي از ميهمانان نوروزي برپا شده است افزود : در  اين بازديدها قشرهاي مختلف مردم از نزديک با تلاش شبانه روزي مرزبانان و حساسيت کار آنها آشنا مي شوند .
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار