"دمیتری مدودوف " رئیس‌جمهوری روسیه در واکنش به اظهارات "میت رامنی" که روسیه را دشمن شماره یک آمریکا نامیده بود ، به وی توصیه کرد قبل از به زبان آوردن هر حرفی ، عقلش را به کار اندازد .

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری ریانووستی؛ "مدودوف" رئیس‌جمهوری روسیه به اظهارات "میت رامنی" نامزد پست ریاست‌جمهوری آمریکا از حزب جمهوری‌خواه که روسیه را دشمن راهبردی و شماره یک ایالات متحده نامیده، پاسخ داده وگفت: اظهارات "رامنی" بوی هالیوود می‌دهد.

 

بر اساس این گزارش ، "مدودوف " افزود : نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا قبل از به زبان آوردن چنین سخنانی باید به ندای عقل خویش گوش دهند . رئیس‌جمهور روسیه تاکید کرد :  هنوز این امکان وجود دارد و ما فرصت آن را داریم تا در رابطه با سامانه دفاع ضد موشکی که ناتو درصدد ایجاد آن در خاک اروپاست ، به توافق دست یابیم . ولی این مسئله زمانی آسان خواهد بود که همه نیروهای سیاسی نسبت به آنچه در حال تحقق است ، احساس امنیت کنند.

 

یادآور می شود ، "رامنی " در تفسیر اظهارات "اوباما" در زمان دیدارش با "مدودوف " در سئول گفت : روسیه بخاطر آنکه همواره از بدترین‌ها در جهان حمایت کرده، دشمن راهبردی و شماره یک آمریکا محسوب می‌شوند.

این نامزد پست ریاست‌جمهوری آمریکا تاکید کرد: روسیه کشور دوستی در عرصه جهانی بشمار نمی‌رود و آنچه رئیس‌جمهوری کنونی آمریکا در خصوص نرمی مواضع در مورد سپر موشکی وعده داده ، علامت بسیار نگران کنندهای است و من بسیار بسیار نگران این سخنان هستم، چرا که روسیه بدون تردید دشمن راهبردی و شماره یک ما است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار