" باراك اوباما " رئيس جمهور آمريكا ، در نامه اي به حاميانش از آنان خواست به صورت فوري حداقل 3 دلار به ستاد انتخاباتي وي کمک کنند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سي ان ان ؛ با اينکه 7 ماه زمان به برگزاري انتخابات رياست جمهوري آمريکا زمان باقي مانده است اما نامزدهاي شرکت کننده در انتخابات رياست جمهوري آمريکا از جمله" باراک اوباما " رئيس جمهور اين کشور هيچ فرصتي را براي جمع آوري کمک هاي مالي از هوادارانشان تلف نمي کنند.
 

 

اين گزارش حاكيست ، روز شنبه آخرين روز براي جمع آوري کمک هاي انتخاباتي سه ماه اول سال 2012 ميلادي بود ، به همين دليل ستاد انتخاباتي" اوباما" در تلاش براي جلب حمايت هاي مالي با ارسال نامه از سوي وي خطاب به هوادارانش نوشت: من به شما نياز دارم، ضرب الاجل امشب بزرگترين است و من از همه مي خواهم در آن مشارکت کنند ، 3 دلار يا هرچه مي توانيد بدهيد، بزن بريم. باراک !
 

 

در حاليکه" اوباما" براي انتخابات مجددش در حال جمع آوري کمک هاي مالي است ، اما رقباي جمهوري خواه وي تلاش مي کنند تا ابتدا نامزدي حزب خود را به دست آورند . انتخابات مقدماتي بعدي جمهوي خواهان در ويسکانسن ، مريلند و واشنگتن به صورت همزمان در روز سه شنبه برگزار مي شود ، اما از آنجا که انتخابات ويسکانسن از همه مهمتر است ، "ميت رامني" و "ريک سنتروم" هر دو در ويسکانسن به سر مي برند . "ميت رامني" اميدوار است با پيروزي در انتخابات سه شنبه بر پيشتازي خود بيافزايد. /ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار