کتابخانه 15 خرداد از ابتدای بهار 1391 با هدف ارج گذاری به روشندلان و خانواده هایشان و ارتقای سطح معلومات ایشان اقدام به ثبت نام رایگان کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18، بخش نابینایان کتابخانه 15 خرداد مجهز به سیستم پک پوز می باشد. که آخرین دستاورد اطلاعاتی ویژه نابینایان است.

از جمله امکانات این مرکز تخصصی برای روشندلان، دسترسی آسان به اینترنت و هم چنین اینترنت گویا به صورت شنیداری است که تمام صفحات انگلیسی و زبان های دیگر را به فارسی ترجمه و مورد بهره برداری روشندلان قرار می دهد.

این کتابخانه ویژه نابینایان دومین مرکز مجهز به سیستم های جدید می باشد که رضایت روشندلان جنوب غرب پایتخت همواره سرلوحه این مرکز است.

در راستای پر کردن اوقات فراغت نابینایان،مسابقات،برنامه های ویژه و اردوهای فرح بخش در بهار سال 1391 در کتابخانه 15 خرداد برگزار می شود که روشندلان جهت ثبت نام در این کتابخانه و بهره مندی از برنامه های متنوع فرهنگی می توانند همه روزه از ساعت 9 الی 17 به نشانی یافت آباد،میدان معلم، خ تختی، خ یادگار،بوستان 15 خرداد،کتابخانه 15 خرداد مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66698449 تماس حاصل نمایند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار