تولید بیش از 10 مستند شاخص داخلی و خارجی روایت فتح در تابستان 91، تابستان گرمی برای این مجموعه فراهم كرده است.

نعمت الهی مدیر رسانه انتشارات روایت فتح به خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: در سال جاری باقی مانده مجموع اختصاصی روایت فتح که شامل مستندهای شهید آوینی است به پایان خواهد رسید.

وی افزود: در حوزه مستند های خارجی، انتشارات روایت فتح سه پروژه تا آخر تابستان رونمایی خواهد کرد که شامل مجموع طوفان ترور که بازتاب پرونده عملیات های تروری که کشورهای غربی مسلمانان را به عنوان عامل ترورمعرفی کرده اند و مجموعه انقلاب رسانه معرفی نقش کتاب، روزنامه و رسانه های مکتوب و کلاسیک دیجیتال از بیداری اسلامی و بهار عربی را معرفی می کند، همچنین کار ویژه ترور رفیق حریری که در 6 قسمت به اتفاقات اولین روزهای بعد از ترور و سر نخ های ماجرا و نقش حزب الله می پردازد.

وی اظهار داشت: دو مجموعه مستند زخم تازه و وزن جنگ به ترتیب نقش انگلیس و توطئه عوض کردن نام خلیج فارس و خلیج عربی و تاریخچه این موضوع و قرن جنگ به مرور جنگ های قرن بیستم شامل جنگ اول و دوم خلیج فارس، جنگ تحمیلی و تمامی جنگ های خاورمیانه می پردازد.

وی اظهار داشت: مستند دیگری درباره اولین آزمایش سلاح هسته ای جهان و تلاش برای دستیابی بشر به سلاح هسته ای و نقش صلح جویانه ایران در پرونده هسته ای خود و آموزش دانشجویان و اساتید و آشنایی با تاریخچه این موضوع خواهد پرداخت.

نعمت الهی افزود: در آخر نیر در دو مجموعه به معرفی افراد شاخص کشور لبنان و حزب الله لبنان و نقش حزب الله در جنگ 33 روزه و 22 روزه فلسطین اشاره خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: مجموع مستند اینترنت که بسته آموزشی است به شناخت جنگ سایبر، معرفی موتورهای جستجو گر و شبکه های اجتماعی در حیطه مجازی می پردازد.
نعمت اللهی گفت: به دنبال جذب مستندساز های خوب و متعهد در حوزه روایت فتح هستیم./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار