رییس سازمان جهاد كشاورزی استان اردبیل گفت: با اختصاص یك هزار و 850 میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان حوزه كشاورزی ظرفیت خوبی برای توسعه همه جانبه بخش كشاورزی استان ایجاد می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل عادل عبدایمانی  در نشست كار گروه توسعه بخش كشاورزی استان اردبیل در كوثر افزود: بخشی از این اعتبار در قالب تسهیلات كم بهره در بیش از 70 رشته به فارغ‌التحصیلان كشاورزی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به این كه 40 درصد از كل مساحت استان را اراضی كشاورزی تشكیل می دهد گفت: این استان با داشتن بالاترین كاربری اراضی كشاورزی نسبت به كل وسعت استان رتبه اول را در بین استان های كشور دارد.

عبدایمانی همچنین افزود: اردبیل بالاترین سرانه را در تولید برخی از محصولات كشاورزی و حتی توان تولید چهار میلیون محصول كشاورزی را دارد و با تقویت این ظرفیت امیدواریم زمینه گسترش حوزه كشاورزی در این استان بیش از پیش فراهم شود.

رییس سازمان جهاد كشاورزی استان اردبیل ظرفیت تولید محصولات باغی را 250 هزار تن عنوان كرد و افزود: این محصولات بیشتر در شهرستان های خلخال ، كوثر و مشگین شهر تولید شده و به بازار عرضه می شود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.