داوران نخستين جايزه جهاني بيداري اسلامي امروز به تهران مي آيند.

امير عبدالحسيني دبيركل نخستين جشنواره جايزه جهاني بيداري اسلامي، در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمي باشگاه خبرنگاران گفت: نخستين جايزه جهاني بيداري اسلامي از بيست و چهارم ارديبهشت در موزه هنرهاي ديني امام علي (ع) برگزار شده است.
وي گفت: در نخستين جشنواره جايزه جهاني بيداري اسلامي آثار هنرمندان داخلي و خارجي در زمينه پوستر، عكس، كاريكاتور به نمايش گذاشته شده است.
عبدالحسيني اظهار داشت: اين جشنواره بين المللي با هدف ارائه آثار هنرمندان تجسمي با موضوع بيداري اسلامي و نيز بيان بصري هنرمندان به اين موضوع و نيز خيزش هاي منطقه اي برگزار شده است.
دبيركل نخستين جايزه جهاني بيداري اسلامي گفت: در اين جشنواره عنوان بين الملل تنها به منزله بالا بردن اعتبار آن نبوده است بلكه هنرمنداني از بيش از 59 كشور جهان براي شركت در اين جشنواره بين الملل آثار خود را ارائه كرده اند.
وي همچنين درباره داوري اين رويداد بين المللي هم گفت: در اين جشنواره بين المللي از هنرمندان برجسته جهان در رشته عكس، پوستر و كاريكاتور براي داوري آثار نخستين جايزه جهاني بيداري دعوت شده است.
عبدالحسيني تصريح كرد: داوران بخش بين الملل اين جشنواره از امروز برابر با بيستم خرداد به ايران خواهند آمد تا آثار نخستين جايزه جهاني بيداري اسلامي را در كنار داوران داخلي بررسي و برگزيدگان را معرفي نمايند.

*كارگاه هاي آموزشي در جايزه جهاني بيداري
وي گفت: با برنامه ريزي هاي صورت گرفته قرار است كارگاه هاي آموزشي با حضور اين هنرمندان شهير دعوت شده از كشورهاي مختلف در تهران برگزار شود.
وي در ادامه اظهار داشت: آثار ارائه شده در اين دوره از جشنواره بيداري اسلامي كه اولين دوره خود را پشت سر مي‌گذارد بسيار قابل توجه بوده است.
دبيركل نخستين جايزه جهاني بيداري اسلامي گفت: در بخش جنبي نخستين جايزه جهاني بيداري در بخش هاي پوستر، عكس و كاريكاتور آثاري از هنرمندان برجسته رشته هاي ياد شده به نمايش گذاشته شده است.
وي تصريح كرد: نخستين جايزه جهاني بيداري اسلامي بيست و دوم خرداد با برگزاري مراسم اختتاميه و اهدا جوايز به برگزيدگان اين جشنواره بين المللي به پايان خواهد رسيد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار