معاون ساخت و نگهداري راههاي روستايي وزير راه و شهرسازي گفت: سال گذشته شاهد كاهش 19 درصدي ميزان تلفات در راههاي روستايي كشور بوديم.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت راه و شهرسازي سيد حسين ميرشفيع  با بيان اينكه تعداد روستاه‌هايي كه از راه آسفالته برخوردار مي شوند در حال افزايش است و خانواده روستايي بيشتري نيز از وسايل نقليه شخصي استفاده مي‌كنند، اظهار داشت: با توجه به اين موارد طي سال گذشته نه تنها ميزان تلفات در راه‌هاي روستايي كشور افزايش نداشت كه با تمهيدات انديشيده شده شاهد كاهش 19 درصدي تلفات نيز بوديم.

وي با تاكيد بر اينكه چنانچه مراقبت‌هاي لازم صورت نگيرد و اقدامات ايمني انجام نشود ميزان تلفات به سرعت رشد خواهد كرد، افزود: سعي مي‌كنيم امسال نيز روند كاهش تلفات در راه‌هاي روستايي كشور ادامه داشته باشد و بر همين اساس علاوه بر آسفالت راه‌هاي روستاهاي با جمعيت بالاي 50 خانوار انجام اقدامات ايمني و نگهداري راه‌هاي روستايي را نيز در دستور كار داريم.

معاون ساخت و نگهداري راه‌هاي روستايي وزير راه و شهرسازي طول كل راه‌هاي روستايي بالاي 50 خانوار كشور را 150 هزار كيلومتر اعلام و تصريح كرد: از اين ميزان تاكنون 95 هزار كيلومتر آسفالت شده و ما بنا داريم تا تيرماه سال آينده 10 هزار كيلومتر راه روستايي را آسفالت كنيم./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار