مدیر اداره آموزش و پرورش امیدیه از ساخت یک مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، جعفر سیفی امروز در آبادان اظهار کرد: فرهنگ کمک و همیاری رساندن به اقشار مختلف در عرصه‌های کوچک و بزرگ جامعه باید نهادینه شود زیرا این امر منتج به پیشرفت و ارتقای جامعه می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در زمینه ساخت و ساز مدارس افزود: به تازگی کلنگ احداث مدرسه توسط خیر مدرسه‌ساز در این شهرستان زده شده است.

مدیر اداره آموزش و پرورش امیدیه تصریح کرد: این مدرسه توسط "حمید تقوی" خیر مدرسه‌ساز که قبلاً چند پروژه مدرسه‌سازی در پرونده دارد و با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان ساخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: کمک به ساخت و ساز مدارس سبب تعالی و شکوفایی استعدادهای فرزندان‌مان و به مراتب ارتقای بخش‌های علمی و اجتماعی کشور می‌شود.

سیفی در ادامه ضمن تشکر از خیرین مدرسه‌ساز بابت ساخت و احداث مدارس در مناطق محروم گفت: امیدواریم این حرکت گامی مؤثر در راستای نهادینه کردن فرهنگ خیرین در منطقه به تبع آن در کشور باشد.

وی همچنین اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان امیدیه در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های تربیتی و آموزشی منطقه از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

رئیس اداره آموزش و پرورش امیدیه در پایان گفت: جوانان این منطقه از استعدادها و ظرفیت‌های بالایی برخوردار هستند و تنها باید زمینه بروز این قابلیت‌ها را فراهم کرد./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.