منابع خبری از وجود طرحي خطرناك براي گسترش تفكر وهابي تكفيري در كشورهاي منطقه با پول هاي عربستان و حمايت هاي آل سعود خبر دادند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبكه خبري العالم ؛ کارشناسان هشدار دادند ، تفكر وهابي تكفيري نه فقط منطقه بلكه همه جهان را تهديد مي كند.

هدف از گسترش اين تفكر ايجاد درگيري ميان شيعيان و سني ها با هدف خدمت به منافع اسرائيل و آمريكا است.

همچنين هدف از گسترش تفكر وهابي تكفيري در منطقه را تضعيف كشورهاي عربي و جلوگيري از كشيده شدن انقلاب در كشورهاي عربي به عربستان از طريق انقلاب تكفيري جديدي دانست تا رياض را از اين تغييرات مصون نگاه دارد و اين كشور به همراه رژیم صهیونیستی به تنها قدرت منطقه تبديل شود و اين همان خواسته آمريكاست.

اين قضيه جهاني است و صرفا به كشورهاي منطقه يا اسلامي محدود نمي شود زيرا تفكر وهابي به سازمان هاي تروريستي متصل است كه همه جهانيان را تهديد مي كند.

هيچ مكاني درجهان باقي نمانده است كه آثاري از حملات اسرائيل درآن مشاهده نشود و يا شاهد اجراي طرح هايي درجهت خدمت به اسرائيل يا آمريكا نباشد و دشمن صهيونيست همواره درجهت خدشه دار كردن وجهه آمريكا و اسرائيل درجهان تلاش مي كند.

 جريان وهابي تكفيري اكنون تلاش مي كند تا از انقلاب در كشورهاي عربي براي پر كردن خلأ
از طريق پول و حمايت مالي عربستان و شبكه هاي ماهواره اي به اصطلاح ديني كه منشأ فتنه و تروريسم به ويژه در سوريه هستند و به جهاد عليه مردم و ارتش اين كشور درجهت خدمت به دشمن صهيونيست دعوت مي كنند ، استفاده كند.

شواهد نشان می دهد ، ميان تفكر وهابي تكفيري و پيمان ناتو و اسرائيل ارتباط وجود دارد و آن ها تلاش مي كنند تا حكومت سوريه را سرنگون كنند و مقاومت و مقابله با سلطه غرب را از بين ببرند و زمينه را براي درگيري هاي طايفه اي فراهم كنند.

تفكر وهابي مثلث مصر ، سوريه و عراق را با هدف تضعيف آنان هدف قرار داده است تا عربستان بعد ازاسرائيل تنها قدرت منطقه باشد و عربستان نيز مانند اسرائيل با آمريكا درارتباط است و اينگونه است كه آمريكا در امور كشورهاي عربي دخالت مي كند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار